Irodai titkárt keresünk

Budapest XI. kerületi irodánkba – nem dohányzó csapatba – keresünk hosszú távra irodai titkárt (férfi vagy nő) teljes munkaidős munkavégzésre. Cégünk orvosi ultrahang-diagnosztikai készülékek értékesítésével és szervizelésével foglalkozik. A tevékenység során felmerülő adminisztrációs, ügyintézési és egyéb feladatok elvégzésére keressük új munkatársunkat. 

Irodavezetőt keresünk - Back office managert keresünk

 Feladatok:

  • adminisztrációs feladatok ügyfelekkel, beszállítókkal
  • megrendelések iktatása
  • irodai, titkárnői feladatok
  • cégünk által forgalmazott termékek értékesítéséhez kapcsolódó tevékenységek adminisztratív támogatása
  • az értékesítési és szerviz munkatársak adminisztrációs munkájának támogatása
  • üzleti ajánlatok készítése a vonatkozó szabályzatoknak és utasításoknak megfelelően
  • kapcsolattartás vevői és beszállítói körrel (magyar és angol nyelven)
  • új ügyletek adminisztrációja, szükséges adatok, információk, dokumentáció begyűjtése, rögzítése az ügyviteli rendszerben
  • ügyfélszolgálati feladatok
  • megrendelések iktatása, termékek összekészítése, csomagolása küldéshez
  • termékek számlázása
  • kiállításokon, szakmai rendezvényeken történő részvétel szervezése, adminisztrációja, személyes közreműködés
  • marketing és reklám anyagok előkészítése
  • éves és időszakos marketing stratégia előkészítése
  • marketing kampányok tervezése, szervezése, bonyolítása
  • riportok, táblázatok készítése
  • adatrögzítés
  • egyéb adminisztrációs, irodai feladatok
  • felmerülő napi feladatok segítése, intézése

Szükséges ismeretek:

  • középfokú iskolai végzettség
  • számítástechnikai ismeretek (Microsoft Word, Excel, Outlook, PowerPoint, stb.)
  • aktív kommunikációs szintű angol nyelvtudás írásban és szóban 

Kompetenciák:

  • jó kommunikációs készség
  • pro-aktivitás
  • megbízhatóság
  • precíz, alapos munkavégzés
  • rugalmasság, mobilitás
  • ügyfélközpontúság
  • jó problémamegoldó képesség
  • kreativitás
  • üzleti szellem
  • motivált beállítottság
  • kiváló és kreatív csapatmunka
  • hatékony önálló munkavégzés

Előnyök:

  • orvosi műszeres cégnél hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
  • műszaki, gazdasági, marketing területen szerzett tapasztalat
  • grafikai program(ok) (Photoshop, Corel, Illustrator, stb.) felhasználói ismerete
Amit kínálunk:
  • alkalmazotti munkaviszony
  • versenyképes jövedelem
  • hosszú távú, biztos munkahely
  • fiatal, agilis, folyamatosan fejlődő csapat
  • dinamikusan fejlődő munkahely stabil háttérrel
  • azonnali munkakezdés

Munkavégzés helye:      Budapest, XI. kerület Nándorfejérvári út 31.

Fix munkaidő:    H-P 9-17 óra.

 

Amennyiben meghirdetett pozíciónk felkeltette érdeklődését, küldje el magyar és angol nyelvű fényképes önéletrajzát fizetési igény megjelölésével lenti űrlap segítségével vagy emailben az

allas [kukac] sonarmed.hu email címre!

Pályázok a meghirdetett pozícióra

Scroll to Top